2017. november 11., szombat

Sajttal töltött kifli


Dédi "köttet" kívánt, én viszont valami sósat. Így megegyeztünk, hogy kifli készül. Felfuttattam 2 dkg élesztőt tejben, majd hozzáadtam 40 dkg lisztet, fél dl olajat, sót, 125 g túrót - sajnáltam volna kidobni, fél tojást - egy tojást felvertem, majd felét a tésztához adtam, a másik felét félretettem megkenni a kifliket.
A tésztát alaposan kidolgoztam kedvenc masinámmal, majd duplájára kelesztettem. Két részre osztottam, majd kerekre sodortam és nyolc háromszögre vágtam. Kissé megsóztam a háromszögeket, tettem bele egy darabka vajat és reszelt sajtot kevés borssal. Feltekertem, majd megkentem tojással.
A tepsiben kelt még kicsit, majd megszórtam nagyszemű sóval és szezámmaggal. 200 fokon légkeveréssel sütöttem 20 percig.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése