2017. augusztus 19., szombat

Cukkini krémleves


Itt vannak az unokák, ami azt jelenti, hogy olyat kell főzni, amit vélhetőleg megesznek. A krémleves ezek közé tartozik. A cukkinit 2 levél zsályával és 1 ág oregánóval kevés sóval feltettem főni annyi vízben ami majdnem ellepte. Mikor a cukkini megpuhult, tejből, tejfölből, lisztből habarást készítettem. Habarás után botmixerrel pürésítettem, majd ízesítettem frissen őrölt szinesborssal, szerecsendióval egy evőkanálnyi tökmagolajjal. Kóstolás után még sóztam kicsit. 
Levesgyönggyel, tökmagolajjal tálaltam.
Siker volt. Minden unoka kétszer kért, a legnagyobb háromszor.

A következő fogás aranygaluska volt.Ezt Bogyó kérte.Külön kiemelte a vanilia sodót. Nagyon kivánhatta, mert ébredés után azonnal a konyha fele vette az irányt és öccsével betermeléték a maradékot. A többiek kénytelenek voltak beérni a nutellával töltött kaláccsal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése