2017. április 21., péntek

Indiai lencseleves húsvéti maradékból






Húsvéti sonka főzésekor fagyasztóba raktam a főzőlevet, ami a mostani levesnél pont kapóra jött. Még van maradék főtt sonka, így annak felhasználásával készült a mai leves. 
A neten barangolva találtam a következő linket : http://izeselet.hu/receptek/mentsuk-meg-a-maradekot-csigo-zita-2/,  megtetszett, és szokás szerint átvariálva el is készítettem.
Hozzávalók: 1 pohár lencse, 2 krumpli, 1 sárgarépa, 4 dl sonkalé, sonkamaradék, vöröshagyma, fokhagyma, gyömbér, curry, garam massala, vegeta levél, újhagyma

A lencsét megmostam és feltettem főni, a krumplit, sárgarépát megtisztítottam, apró kockára vágtam
Kevés olajon megfuttattam a vöröshagymát, hozzáadtam a curryt, garam massalát, hogy kiengedjék az aromájukat. Fűszereztem még fokhagymával, beledobtam a felaprított zöldségeket és felengedtem a sonkalével.
Mikor a lencse és a zöldségek is megpuhultak, összeöntöttem és beledobtam a felaprított sonkamaradékot. 
Lestyán zölddel - nem kelt ki a vett koriandermag- és újhagymával diszítettem.
Legközelebbi adagot kipróbálom kókusztejjel.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése