2017. február 9., csütörtök

Tenger gyümölcsei spagetti

Édesanyám említette, hogy még sose evett tengeri herkentyűket. Nos, most vettem egy adag  mélyhűtött tenger gyümölcsei-t, és gondoltam, elkápráztatom. Nem jött be. Enyhén szólva gyanakodva vizsgálgatta a spagetti szálai között megbúvó akármiket. Tudom, hogy most lelövöm a poént, de ez volt a véleménye az ebédről: "Nagyon finom volt!/sicc/, de ha én itt vagyok, többet ne főzzél ilyet."
Hozzávalók: 20 dkg mélyhűtött tenger gyümölcsei, vöröshagyma, fokhagyma, só, bors, fehér bor, spagetti, oliva olaj
A vöröshagymát apróra vágtam, dinszteltem.Hozzáadtam a fokhagymát, borsot. Beleöntöttem a tengeri herkentyűket, sóztam, izesítettem chilivel, felöntöttem fehér borral. Ráztam kicsit, majd ráöntöttem a spagetti tésztát.
Nagyon finom lett. Még biztosan megfőzöm, ha a lányom és Regina vendégeskedik, mert ők  a Dédivel ellentétben nagyon szeretik a tengeri herkentyűket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése