2016. április 26., kedd

Spárgakrémleves lestyánnal

Tavasz van. Tehát sorra került a spárga is, mint tipikus, nem kihagyható étel. Mivel Már nagyon hiányzik a zöldség, úgy döntöttem, ma nem a habart változatot készítem, hanem újítok. Ami az én konyhámban egyáltalán nem meglepő. 

Hozzávalók: 8 db fehér spárga, 4 db tojásnyi krumpli, 4 ágacska lestyán, só, olíva olaj a tálaláshoz.

A krumplit kevés vízzel feltettem főni egy csipet sóval. A spárgáka megtörtem, a spárgafejeket külön tettem. A fásabb szárakat meghámoztam. Mikor a krumpli félig megfőtt, hozzáadtam a lestyánt és a spárgaszárakat. Puhára főztem, majd leturmixoltam. Visszatettem a tűzhelyre és beledobtam a spárgafejeket. Öt perc alatt puhára főttek.

Tálalásnál olíva olajjal diszítettem, izesítettem. Nagyon finom lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése