2014. november 1., szombat

Csirkecomb zelleres currys szósszal

Pár éve beleszerettem az indiai konyha ízeibe, így lett az egyik kedvenc fűszerem a curry. Miután a száraz húsokat nem kedvelem, így esett a választásom erre a receptre. Egyszer már főztem hasonlót, most az alakítottam át kicsit, mert az ember abból főz, ami akad a konyhában. Sokalltam a behozott zellert a levesbe, és nem akartam, hogy tönkre menjen a maradék.
A csirke felsőcombokat megszabadítottam a bőrétől, - beledobtam a levesbe, tudom, hogy a diatetikusok a fejüket fogják a zsír miatt, de szép szint és jó ízt ad - és beleforgattam egy kis lisztbe.
2 nagy fej vöröshagymát apróra vágtam és 5 dkg vajon dinsztelni kezdtem. Mikor szép üveges lett, hozzáadtam a csirkecombokat és mindkét oldalukat átpirítottam. Kivetem a csirkét, és megszórtam a hagymát egy kiskanál garam massalával, és ugyanannyi durvára darált szinesborssal. Fél zellerhumót lereszeltem , és azt is a hagymához adtam, majd apró kockára vágtam egy paradicsomot és az is a lábasban kötött ki. Kevés ideig pirítottam, majd felöntöttem egy doboz tejföl és egy doboz joghurt keverékével. Sóztam, és belekevertem egy teáskanál curry port. Visszaraktam a szószba az elősütött csirkcombokat és fedő alatt hagytam rotyogni. 
Rizzsel tálaltam, és alaposan megszórtam csípős paprikával, nem csak az autentikusság miatt, hanem, mert én úgy szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése