2014. október 1., szerda

Füstölt lazacos spagetti


Az alapanyagot - mármint a Norvég füstölt lazacot - a Sparban láttam meg, épp akció volt.  (Lassan többet reklámozom a Spart, mint az Ördög Nóra , és ráadásul ingyen ), és miután imádom a lazacot, nem hagyhattam ott. 
Először valami extra szendvicsben gondolkodtam, de aztán beugrott, hogy milyen finom lazacos spagettit ettem a győri Patio étteremben, és rögvest módosítottam a terveimet. 

Hozzávalók: füstölt lazac 5dkg, olaj, kaliforniai paprika, vöröshagyma, salotta hagyma, fehérhagyma - ha már termett - 2 gerezd fokhagyma, só, bors, spagetti, chilipaprika, citrom, citromhéj, tejszín

A tésztát feltettem főni. Míg készült, a wokban megpirítottam a hagymákat, hozzáadtam a kaliforniai paprikát, a chili paprikát, a borskeveréket. 
Beleszedtem a tésztát, hozzákevertem az összetépkedett lazacot, majd felöntöttem tejszínnel. Reszeltem bele kevés citromhéjat, és a pikantéria végett kevés citromlével is meglocsoltam. 
Tálalásnál még megfejeltem egy adag chilivel, mert én nagyon csípősen szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése