2014. július 22., kedd

Cukkinis, kolbászos spagetti

Ismét az ezerarcú cukkini az egyik alapanyag. Mondtam is a menyemnek, hogy nem is tudtam, hogy ennyire szeretem ezt a zöldséget. Igaz, hogy tavaly főképp még csak levesnek, és rántott formában fogyasztottam, néha készitettem ratatuille-t, de az nem volt jellemző.
Már az a bejegyzés kezdés is unalmas lehet, hogy gyorsan, maradékok felhasználásával akartam ebédet készíteni, mert mire véget ért a délelőtti műszakom, már nagyon kopogott a szemem az éhségtől.
Hozzávalók: 1 nagy fej hagyma - most épp gyöngyhagyma, kb 5 dkg diákcsemege felkockázva, 1 kisebb cukkini, fél marék olívabogyó, fél tejszín - egyenest a fagyasztóból, olaj, só, csípős paprika, spagetti, ágacska rozmaring.
A spagetti vizet a gyorsforralóban forraltam, majd beledobtam a tésztát. Ez alatt felvágtam a hagymát és kevés olajon dinszteltem. Hozzáadtam a szalámit és a cukkinit. Mikor megdinsztelődött ,beledobtam a tejszínkockát, és tovább főztem. Hozzáadtam a fűszernek szánt olívabogyót, rozmaringot, sót. Ez alatt a tészta épp megfelelőre főtt, azt is a a mártáshoz öntöttem kevés főzővízzel együtt. Mivel nagyon szeretem a csípőset, chilipaprikával ízesítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése