2013. szeptember 18., szerda

Padlizsános penne



Ma sem kívántam húst vacsorára, így alkottam magamnak egy húspótló tésztaételt. Ebédről maradt egy adag cukkinis penne, már csak valami finomsággal kellett kiegészítenem, hogy valami egészen más jellegű ételt kapjak.
Mivel padlizsán is termett, így gyorsan lekaptam egy termetes darabot, egy méregerős paprikával együtt, és már alkothattam is a vacsorát.

A padlizsánt megmostam, vékony szeleteket vágtam belőle, megsóztam. Míg állt a sóban, addig felforrósítottam a serpenyőt,  kevés olivaolajat öntöttem bele és belefektettem a padlizsánszeleteket. Megpirítottam  2-3 perc alatt, míg a húsa puha, a héja pedig ropogós nem lett. Míg a padlizsán pirult,  felaprítottam a paprikát - az erét kivettem, mert olyan csipős volt, hogy még a kezemet is csípte.

A pennét megmelegítettem, belekevertem a csipős paprikát - legközelebb pirosat használok, látványosabb lesz - majd a felszeletelt padlizsánokkal körberaktam. Bazsalikom levelekkel koronáztam.
Nagyon finom, könnyű vacsora lett belőle

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése