2013. szeptember 22., vasárnap

Kolbásszal töltött csirkemell zöldborsós rizzsel


Ma nem tudom mi volt velem, olyan voltam mint a turbóegér. Délelőtt rétest és kenyeret sütöttem a kukoricaszedés mellett, délután unokáztam kicsit, majd mikor elmentek, összedobtam egy gyors vacsorát, miközben megfodrászoltam és megfürdettem a kutyát. Nem kell a szívhez kapni, nem egyszerre történt - egymás után. Minden csak szervezés kérdése.

Kevés olajon megfuttattam a rizst, sóztam, majd felöntöttem a gyorsforralóból vízzel. Hagytam, hogy lohogjon kicsit, majd beledobtam a maroknyi borsót, takarékra vettem, lefedtem és hagytam, hogy tegye a dolgát.

A fél csirkemellet hosszában kettévágtam. Mindkettőre vágtam egy zsebet. Egy szál grillkolbászból kinyomtam a tölteléket, betöltöttem a csirke szeletekbe. A zsebes húsokat sóztam, borsoztam és beleforgattam lisztbe.

Egy serpenyőben olajat forrósítottam, a hús mindkét oldalát hirtelen átsütöttem, majd lefedtem  a serpenyőt és készre sütöttem. Nagyon finom, gyors vacsora lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése