2013. augusztus 14., szerda

Töltött paprika


Ha nyár, akkor töltött paprika. Alig vártam, hogy végre saját paprikát tudjak szedni a kertben, mert az az igazi. Ez az az étel, amit nem csak én, de kis családom is szeret. ( Utólag kiderült, hogy a fiam már nem. )
Hozzávalók: fél kg darálthús, 1 tojás,1 csésze rizs, só, bors, majoranna, 2 vöröshagyma, fokhagyma, paprika kicsumázva
Szósz: paradicsomlé- saját, só, hagyma, zellerlevél, liszt, olaj,pirospaprika,cukor
Kevés olajban megfuttatam a lisztet, megszórtam piros paprikával, majd felengettem a paradicsommal. Kevés vizet is adtam hozzá, mert sűrű volt a paradicsom. Sóztam . Izesítésül beledobtam hagymaszárat, zellerlevelet és hagytam főni.
A gombóc hozzávalóit összekevertem. Majd a kicsumázott paprikákba töltöttem. Lazán, hogy alaposan megfőjjön. Készítettem gombócokat is, mert kis családomból nem mindenki szereti a    "felöltöztetett" tölteléket. Dobtam bele egy kanál cukrot is, hogy még kellemesebb íze legyen a szósznak, lassú tűzön kb. 2 óra alatt elkészül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése