2013. július 28., vasárnap

Tejfölben sült currys csirke


Hiába no, nagy a meleg, étvágya senkinek sincs, illetve nagyobb az ember szeme, mint a szája.
Tehát bepácoltam egy csomó húst - és maradt még három darab, amit tegnap nem készítettem el.
Ma tehát fel kellett használnom, mert ellenkező esetben már dobhatnám is ki - ill. adhatnám a kutyának - de erre nem visz rá az én takarékos lelkem. Tehát meleg ide, meleg oda, ismét főztem.

Hozzávalók:
3 db előrepácolt csirke felsőcomb
1 fej hagyma
újjnyi reszelt gyömbér
teáskanálnyi currypor
1,5 dl joghurt
1,5 dl tejföl
ha szükséges - só
A husokra  kevés olajon kérget sütöttem, majd hozzáadtam a reszelt gyömbért, valamint a nagyon apróra vágott vöröshagymát. Kicsit pirítottam, és megszórtam egy csapottkanálnyi liszttel. Majd ráöntöttem 1 kispohárnyi joghurtot, és ugyanannyi tejfölt, simára kevertem.
Megszórtam a curryvel, sóztam és hagytam békésen rotyogni kis lángon. Kukoricás, borsós rízs készült köretnek az idei első csemegekukoricából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése