2012. szeptember 25., kedd

Csőben sült palacsinta

 Ha rám tör a fogyókúrázhatnék, általában recepteket szoktam böngészni. A családom csak vigyorogni szokott rajtam mondván: " Anya nem fogyózik, hanem kínozza magát." Ilyenkor aztán megtalálom mindazon kajákat, amit szívesen megennék, de nem lehet. Így voltam ezzel a recepttel is, - de miután Édesanyámnak nagyon fáj a lába és én vagyok most a szakácsnő - rögvest megtaláltam az indokot, hogy miért is kell megcsinálom a kiszemelt ételt. Elvégre előre összeállítható, könnyen szállítható és a mikróban melegíthető.
2 tojással sütöttem 20 db palacsintát.
Töltelék: 6 szelet bacont apróra vágtam és kevés olajjal megsütöttem. Mikor kezdte kiadni a zsírját hozzáadtam 20 dkg  felkockázott sonkát és azt is megpirítottam. Ezután  egy jó nagy fej apróra vágott vöröshagymát adtam hozzá, és azzal is tovább pároltam. Ezt követte 4 db szintén miszlikbe aprított gomba. Sóztam, borsoztam. Mikor a zöldek megdinsztelődtek dobtam bele 3 db kockasajtot - akciósan vettem, és szendvicsbe nem igazán nyerte meg tetszésemet - és egy fél marék füstölt sajtot. Mikor a sajtok elolvadtak, beleöntöttem egy nagy doboz tejföl felét. Kicsit még rotyogtattam , majd a töltelékből egy-egy kanállal a palacsintákba halmoztam. A palacsintákat egymás mellé rendeztem a sütőtálban. A maradék töltelékbe beleöntöttem a maradék tejfölt, egy kevés tejet és feltettem forrni.Mikor egyneműnek minősítettem a keveréket, nyakon borítottam vele a békésen szunnyadó palacsintákat. Megszórtam reszelt sajttal , és pirosra sütöttem. Ízlett a családomnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése