2012. június 2., szombat

Öt perces tavaszi saláta

Miután a mai ebédem hús volt- abból is csak fél adag - így meg sem lepődtem, hogy vacsorára valami salátát kívántam. Hiába, az ember már nagyon vágyik a zöldségekre, hosszú volt a tél. Miután ma esős idő volt, így megtartottam Szent Heverd el napját, nemcsoda ha nem igazán akartam sokat pepecselni a vacsival. Ilyenkor jön jól, hogy a hűtőbe már megmosva, centrifugálva raktam el az Édesanyámtól hozott fejes salátát. Gyorsan széttépkedtem 6-7 levelet, felaprítottam egy jó érett paradicsomot, egy fél avokadót. - Ekkor jöttem rá, hogy Jarjar kutyus az avokádót is szereti , mert a leesett darabokat pikk-pakkra bekapta. Meglocsoltam saját kezüleg készített fűszerolajjal, szeltem bele 1 nem tévedés egy szelet gépsonkát, 2 dkg ementálit. Megszórtam fekete szezámmaggal, napraforgómaggal. 2 kanál vizet összekevertem 1/4 zacskó fokhagymás öntettel, ezzel meglocsoltam a salátát, összeforgattam és reszeltem rá parmezánt.Saját süttetű kenyeremmel remek vacsora kerekedett
Jarjarka sziesztázik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése