2012. június 6., szerda

Gombasaláta csirkeszárnnyal és rizibizivel

Találtam a hűtőben kb. 15 dkg gombát. Ahhoz kevés, hogy valami tartalmas étel készüljön belőle - kivéve a levest - de azt meg tegnap ettem Édesanyámnál. Így gyorsan csináltam belőle egy salátát. Eredetileg majonézzel akartam készíteni, de a fogyókúrám érdekében erőt vettem magamon, és lightosabbra kevertem.
A gombát nagyobb darabokra vágtam és lobogó sós, tárkonyos, borsos,köménymagos vízbe vetettem. Pár perc után tálba szedtem és locsoltam rá egy kis balzsamecetet. A vízbe öntöttem pár csepp ecetet, és beledobtam a vékonyra felszeletelt vöröshagymát. Mikor kissé összeesett, azt is kiszedtem. A gombát, hagymát 2 kanálnyi 12 %-os tejföllel kevertem. Remek kiegészítője lett a sült csirkeszárnynak és rizibizinek.
Csirkeszárny: sóztam, meglocsoltam fűszerolajjal, pirosra sütöttem.
Rizibizi: kevés olajon megfuttattam a rizst, felengedtem vízzel, sóztam borsoztam.Mikor félig elkészült, hozzáadtam a frissen kifejtett zöldborsót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése