2012. június 6., szerda

Egészséges, gyors pizza

Már régóta kacérkodtam a gondolattal, hogy egyik vacsorára pizzát sütök, de a cukrom miatt mindig lebeszéltem magam róla.Ma reggel viszont 5,8-as cukrot mértem, és az előző hetekben is a megengedett határokon belül mozgott az érték, úgy gondoltam, igazán megérdemlem, hogy engedjek vágyaimnak. Így aztán gyorsan bekevertem a tésztát, de ügyeltem, hogy egészséges legyen amennyire lehet. 
Pizza tészta: 5 kanál sima liszt, 2 kanál graham liszt, 1 kávéskanálnyi oreganó, csipet só, 1 teáskanál olaj, 1 dl víz, 1/3 porélesztő. Alaposan összegyúrtam és duplájára kelesztettem. Sütőpapirra helyeztem a kézzel kinyújtott tésztát, megkentem paradicsompürével, rátépkedtem 2 szelet sonkát.Megszórtam maradék camembert sajttal - tudom, hogy nem erre találták ki, de nem akartam kidobni, finom francia sajt volt, és mint evésnél kiderült, nem is volt rossz ötlet. Szeltem rá egy közepes hagymát, valamint csipős chilit. Megszórtam borskeverékkel és reszeltem rá még kemény sajtot. 15 perc alatt készre sült. Vacsorára két személy részére elegendő ez a mennyiség

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése