2011. szeptember 25., vasárnap

Zöldséggel-gyümölccsel egybesült oldalas

A hétvégén nem sok időm volt főzőcskézni, mivel rengeteg házimunka várt rám.Ja a családi ház "örömei", meg aztán újsütetű nagymama révén mostanában nem a házimunka foglalkoztatott hétvégenként. Így aztán gyorsan feldobtam egy tárkonyos ragulevest- ezúttal pulykából, mert leves nélkül nem ebéd az ebéd. Majd gyorsan összekészítettem a második fogást. Először is fogtam Jarjarkát- és elsétáltunk az ötödik szomszédba körtéért. Majd a saját almafánkól szedtünk két almát, Blanka nénitől 1 karalábét. A többi hozzávaló már megtalálható volt a saját hűtőben, kamrában. Hozzávalók: 2 körte, 2 alma,1 fej vöröshagyma, 3 gerezd fokhagyma, karalábé, 2 krumpli, 2 almapaprika, 2 paradicsom, 2 sárgarépa és nem utolsó sorban kevés sertésoldalas. Valóban kevés, hisz 5 pici darabra vágtam, mert ebben az ételben nem a húst szeretem, hanem a köretet. Jarjarka örült is neki, ugyanis a hús nagy része az övé lett. A megtisztított hozzávalókat nagyobb darabokra vágtam és a hússal együtt jénaiba tettem. Sóztam, és alaposan megszórtam őrölt kömény, színes borsok, koriander, szegfűbors, mustármag keverékével. Meglocsoltam kevés szója szósszal, olíva olajjal és öntöttem alá fél dl vizet. A tál tetejére raktam zöldség zöldjét, lestyánágat, amit tálalás előtt kidobtam, de remek ízt, illatot ad az ételnek. Fedő alatt egy órát sütöttem, majd fedő nélkül kb. 10 percet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése