2011. augusztus 15., hétfő

Tonhalas spagetti

Az étkezéssel foglalkozó okosok szerint hetente több alkalommal kéne halat enni, hát én bevallom örülök, hogy erre havonta sor kerül. Nem azért, mert nem szeretem a halat, hanem azért mert egy szelet hal sütése után is pont olyan halszagú lesz az ember lánya és a konyhája, mintha kilókat dolgozna fel. Épp ezért általában konzervet eszem, és mostanában inkább valami tésztásan elkészítve, mintsem kenyérrel. Az egyik ilyen bevált receptem kimondottan nyári időszakra való, hisz ilyenkor lehet marékszám szedni a petrezselyem zöldet, citromfüvet és bazsalikomot, sőt néha még Édesanyámtól citromot is tudok hozni saját kezűleg szedve a saját citromfáról.
Ma lányommal megbeszéltük, hogy én szállítom a holnapi ebédjét, így gyors főzőcskébe kezdtem.
Elkészítési idő : 20 perc - ebben az időtartamban a zöld fűszerek leszedése és a kutyám visszacsalogatása a szomszéd kertből is benne van.
A vizet feltettem forrni, majd mikor lohogni kezdett sóztam, és beledobtam a spagettit. A zöldfűszereket megmostam majd apróra vágtam. Olíva olajat öntöttem a wokba és beledobtam
az apróra vágott lila hagymát, majd négy gerezd felaprított fokhagymát. Sóztam, borsoztam és beleszedtem az al dente módra főzött spagettit. Hozzáadtam a zöld fűszereket, 2 doboz Calvo tonhalat, meglocsoltam citromlével. Jól összeforgattam és saját adagomat chili paprikával megszórva tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése