2011. augusztus 18., csütörtök

Sörben sült sertésmáj

Ma reggel előrelátó voltam, és eljövendő vacsorámra gondolva, előkaptam a valamelyik hétvégén vásárolt és lefagyasztott setrésmájat a mélyhűtőből, hogy amíg én robotolok, azok szép kényelmesen kiolvadjanak dermedtségükből. Reggel, félálomban még nem is jutott eszembe, hogy névnapi vacsora lesz belőlük, sőt, mikor hazaértem, még akkor sem tudtam, hogy mit is fogok alkotni a négy szeletkéből. Olíva olajat öntöttem a serpenyőbe, majd beledobtam egy félfőre vágott hagymát. Mikor úgy értékeltem, hogy az kellő mértékben megdinszelődött, belefektettem a májszeleteket, és mindkét oldalukat megpirítottam, majd megszórtam egy kávés kanálnyi liszttel. Pár keverésnyi idő elteltével rászórtam még kevés borsot, és sok majorannát, valamint egy kis sót - azt főleg a máj mellé, nehogy megkeményedjen, majd felöntöttem 1 decinyi sörrel. -A lányom vörösborral csinálta - az nekem nem volt- a maradékot meg jól megittam az egészségemre.
Saját sütésű teljes kiőrlésű kenyérrel remek vacsora volt, csak kissé kevés, mert kutyusom beszállt két szeletre, de úgyis fogyózom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése