2011. május 22., vasárnap

Málnás túrókrém

i
Pakolásztam a hűtőben, és megállapítottam, hogy lassan gyümölcs dömping lesz, és még rengeteg tavalyi finomság vacog a fagyasztóban. Így aztán a lányommal előkaptuk kreativításunkat és alkotni kezdtünk, felhasználva mindazt, amit találtunk.
Hozzávalók: 1 doboz habtejszín, 25 dkg rikotta, 50 dkg krémtúró /lidl vödrös/, 1 kanál zselatin fix, 3 kanál cukor, menta és citromfű levél, 30 dkg gurulós málna. Mivel nem volt itthon porcukrom, így kedvenc masinámban megőröltem a kristálycukrot, és ha már lúd, akkor legyen kövér, a cukor után hajítottam a fűszer leveleket is. Csodálatos illatú, kellemes zöld színű porcukrot kaptam, szerintem ezt még előadom más édességek készítésekor is, díszítésre.
A tejszínt a cukorral, zselatinfixel krémesre vertük, majd hozzá kevertük a túrókat, és a málnát- pár szemet félre tettünk díszíteni. Puding formába porcióztuk,és pár órára betettük dermedni a fagyasztóba. Remek vacsora és ebéd utáni édesség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése