2011. május 15., vasárnap

Fetás, zöldfűszeres karaj

Tegnap Édesanyámnál voltunk, és miután már megint nem akartunk húst enni nála - én káposztás cvekedlit, lányom krumplis tésztát rendelt - így elcsomagolta a hétvégére vásárolt karajt. Volt annyira szolgálatkész, hogy ügyes kis zsebeket is vágott a szeletekre, így könnyedén megalkottam a mai ebédet.
Póréhagymát, friss kaprot, friss petrezselyem zöldet is készített a Mama a kosárba - fordított Piroska - így adottak voltak az alapanyagok. Gondoltam, ha lehet fokhagymás vajjal tölteni, akkor lehet zöld fűszeres fetával is. A zöldségeket felaprítottam, majd egy szelet feta sajttal együtt a zsebekbe töltöttem. A sajt sóssága miatt csak óvatosan sóztam a húst. A töltött szeleteket paníroztam a szokásos módon annyi csavarral, hogy fekete szezámmagot kevertem a zsemlemorzsába.
Nagyon laktató lett - fél szeletet tudtam megenni ebédre.
Micsoda kiszolgálás - saját magamnak kell megágyaznom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése