2011. április 25., hétfő

Tarja csíkok édes - savanyú raguval

Mamától kaptam 3 szép szelet tarját, de a hagyományos un. magyaros elkészítés gondolatára is felállt a szőr a hátamon. Nekem büntetéssel ér fel a három napos ünnep, a folyamatos húsevéssel. Kivételesen lemértem a rizst, és így 18 dekából sóval, borssal 1 gerezd fokhagymával készítettem el hagyományosan, mert úgy számoltam, hogy háromszor eszem belőle.
A húst fél centis csíkokra vágtam, és forró olajon kömény és színesbors keverékén megpirítottam, majd tányérra szedtem. A maradék olajon megpirítottam csíkokra vágott kisebb sárgarépát, egy darab cukkinit , padlizsánt, valamint 2 kisebb lila hagymát. Visszaöntöttem a húst, és felöntöttem kevés vízzel. Sóztam, öntöttem bele egy kanálnyi szója szószt, egy teáskanálnyi balzsam ecetet és dobtam rá egy kávéskanálnyi cukrot.Fedő alatt pároltam, amíg a rizs elkészült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése