2011. március 19., szombat

Malackaraj tavaszi rizzsel

A lányom már rég mondogatta, hogy szívesen enne bőrös karajt, így amikor a husi felém kacsintgatott a pultról nem tudtam otthagyni úgy megkívántam, igaz magamnak sütöttem belőle ebédet.A húst sóztam, majd forró serpenyőben mindkét oldalát megkapattam. Spéci darálómban őröltem 2 kanál vegyes borsot, koriandert, 1 kanál római köményt, és pár karika (6-8)pokol tüze chilit. A hússzeletek mindkét oldalát alaposan megfűszereztem és tepsibe raktam, majd öntöttem alá 1 dl vizet, és fólia alatt fél órát sütöttem jó kis sertés zsíron. Majd levettem a fóliát, és megszórtam apróra vágott fokhagymával.
Miután odakint elkeserítően szürke a világ, gondoltam legalább az ebéd legyen vidámabb.Így a husi mellé pórés, sárgarépás rizst készítettem. A rizst olajon megfuttattam, beledobtam a felkarikázott pórét, és sárgarépát. Sóztam, borsoztam felengedtem vízzel, és mire a hús megsült ,elkészült a rizs is, amiből vidám napocskaként kandikáltak elő a sárgarépák. Jégsalátával tálaltam.
Ebéd után édes a pihenés.

1 megjegyzés: