2011. január 15., szombat

Töltött zsemle - sós

Ma valami könnyű vacsorára vágytam. Töltött zsemle jutott eszembe, de nem igazán vagyok oda az édes ízekért. Így aztán körülnéztem mit is találok a hűtőben.
Hozzávalók: 8 dkg túró, 4 dkg füstölt főtt tarja, 1 közepes lila hagyma, só, bors, 1 kanál tejföl, chili, fűszerolaj, 2 dkg márványsajt.
A hozzávalókat felaprítottam, majd összekevertem a zsemlék kiszedett belével. Kellett hozzá öntenem egy kevés tejet, hogy kenhető állagot kapjak.
A zsemlék belsejét is átáztattam egy kevés tejjel, majd beletöltöttem a túrós masszát és a tetőket visszabiggyesztettem a tetejükre. Kevés vajjal koronáztam, hogy szép ropogósra , pirosra süljön.
20 perc alatt remek vacsora készült. Egy csésze finom szilvaízesítésű teával laktatóbb lett mint gondoltam, mert csak egy darabot tudtam megenni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése