2011. január 1., szombat

Szingli Szilveszter

Bankos vagyok, tehát dolgoztam Szilveszter napján, ami számomra nem jelentett különösebb megerőltetést, hisz csak délelőtt kellett ügyfeleznem, ami óriási kedvezményt jelentett megboldogult fiatalságomhoz képest, ahol volt olyan Szilveszter, hogy éjfélkor még javában bent voltam a bankban és zártam, míg a kollégák már négykézláb másztak át az új esztendőbe.
No, kihasználtam az ajándékba kapott időt, és gyors előszilvesztert tartottam Édesanyámnál, ne érezze elhanyagoltnak magát.
Miután az időjárás egyáltalán nem volt emberbarát, így kockásra fagytam, mire hazaértem. Még szerencse, hogy Karácsonyra a menyem meglepett saját készítésű likőrrel, így gyorsan kevertem magamnak egy könnyű koktélt.
Hozzávalók: mandarinlikőr - egy löttyintésnyi / aztán, meggondolva magam még egy/
100 % os narancslé, egy löttyintésnyi vodka és egy kis szóda, mert nekem édesnek tűnt az eredmény. Díszítésként bazsalikomlevelet használtam, nemcsak a színe, hanem illata miatt is.
Vacsorára nem kívántam nehéz ételt, és virslit sem. Lányomtól csirkemellet kaptam ebédre, ami nem fogyott el, így gyors saláta készült, hisz Szilveszter napján még szabad baromfit enni, de újévkor már nem, hisz elkaparja a háztól a szerencsét és a gazdagságot. Hogy megelőzzem ezt a malőrt, a csirkehusi adta a saláta alapötletét.
Hozzávalók: csirkemell apróra kockázva, 6 kínai kel levél aprítva, 1 lila hagyma félfőre vágva, egy maréknyi konzerv kukorica.
Öntetnek: egy kanál tejföl, 2 kanál joghurt, 1 kanál olíva olaj,1 kanál Erős Pista.
Bazsalikommal díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése