2011. január 26., szerda

Kéksajtos - zöldséges spagetti

Már untam a húst, ezért hazafele számba vettem mit is rejt a hűtőm. Abban biztos voltam, hogy valami mártásos tésztaételt dobok össze, csak az összetétel volt kérdéses.
Hozzávalók: fél zacskó spagetti - ez nekem egy vacsorára és másnapi ebédre elégséges.
1 pohár tejföl, 1 dl tej, 1 marék olíva bogyó, 1 vöröshagyma, 2 gerezd fokhagyma, 5 dkg kéksajt - ez most azt hiszem Márványsajt volt,fűszerolaj, szárított chili - nagyon csípős, só, bors ,bazsalikom, sárgarépa, gomba
A vöröshagymát fűszerolajon megfuttattam, majd hozzáadtam a chilit, a felaprított fokhagymát.
A káposztareszelőn lereszelt sárgarépát és az apróra vágott gombát is utána hajítottam, majd az olívabogyó is a wokba került. Kicsit sóztam, borsoztam, majd felöntöttem a tejjel, hogy legyen miben olvadoznia a Márványsajtnak. Nem találtam elég krémesnek a végeredményt, így a hűtőben talált megkezdett tejfölt is hozzáöntöttem. Pár perc rotyogtatás után a szószba borítottam a megfőtt spagettit, és az ablakpárkányról frissen szedett bazsalikommal koronáztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése