2011. január 21., péntek

Dupla csokis vigasztaló

Szerda este hazafele bandukoltam a sötét járdán, és egyszerre csak azt vettem észre, hogy az egyik lábam lemaradt, és én két kezemmel a levegőben kalimpálva már röpülök is, majd úgy kiterülök a földön, mint egy gyalogbéka. Alig tudtam magam úgy összeszedni, hogy felüljek, majd pár percig csak ültem a földön, és "szebbnél szebb" gondolatokat forgattam a fejemben a járda készítőjével kapcsolatban. De persze landolásom után a második ténykedésem az volt, hogy kontrolláljam, vajon tíz pontot érő esésemnek volt e szemtanúja, majd a fontossági sorrendet betartva leellenőriztem a karosszériámon esett sérüléseket. Ezek után összevakartam rozoga corpuszomat és hazabicegtem. Már hazafele azon törtem a fejem, hogy mi legyen az a gyors finomság, amivel valami boldogsághormont vihetek meggyötört szervezetembe. Így született meg a képen látható finomság.
Hozzávalók: 6 dl tej, egy zacskó csokipuding, 3 kanál kakaópor, 2 kanál cukor.
A kakaóport a langyos tejben a cukorral együtt addig kevergetjük, míg beleolvad, ezek után hozzáadjuk a pudingot és folyamatos kevergetés közben krémesre főzzük.
Én forrón fogyasztottam egy adagot tejszínhabbal, a második müzlis tálnyi másnap hidegen szolgált desszertként.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése