2011. január 30., vasárnap

Chilisbab

Ahhoz képest, hogy egymagam vagyok, nem tudom megállni, hogy ne többfélét főzzek hétvégén.
Már hetek óta vágytam a chilisbabra, most itt volt az alkalom, hogy megalkossam. Édesanyámtól hoztam nagyon szép vörös-tarka babot, már tegnap este beáztattam. Elvesztette szép színét, viszont egy óra alatt puhává főtt.
Fűszerolajon megpároltam egy fej vöröshagymát, majd hozzáadtam 20 dekányi darált sertéshúst. Azért, hogy aromásabb legyen, frissen őröltem köményt, fekete borsot , koriandert, kevés chilit és bazsalikomot. Kevés sóval ezt is a párolódó húshoz adtam egy káposzta reszelőn felaprított sárgarépával együtt. Felöntöttem a vízzel kikevert Knorr alappal, majd beleöntöttem a nélkülözhetetlen kukoricát. Egy órát főztem lassú tűzön.Középre igazításMegderesedve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése