2010. december 19., vasárnap

Boszi nagyik praktikái

Mint tudjuk, nem karácsony a karácsony takarítás nélkül. Nem tudom, ki hogy van vele, én utálom a porszívózást - idegesít a zaja. No, most, hogy ilyen szép hó esett, cca. 20 cm eszembe jutott, hogy anno drága jó nagyanyámmal hogyan is tisztítottuk a szőnyegeket annak idején.
Ki is rámoltam az összes előszobai futót a hóba, hogy ne fázzanak, jól kiporoltam őket, majd jó alaposan beletapostam mindkét oldalát a friss fagyos hóba, majd egy erős seprűvel lesepertem. Isteni friss illata lett mindegyiknek, mintha kimostam volna őket. A Mama minden évbem eljátssza ezt a gyapjú szőnyegével, csak jót tesz neki.
A háziasszonyok másik keresztje a főzés. A blogból látszik, hogy nem esik nehezemre a főzöcske, de viszont utálom, ha a kifutott, odaégett ételt le kell kapargatni a tűzhelyről. Most megelőzöm ezt a galibát. Alufóliával borítottam a tűzhelyet, és máris indulhat a sütés-főzés.
Ha véletlenül mégis kifutna az étel, így csak a fóliát kell kicserélnem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése