2010. október 12., kedd

Kukorica saláta

Azt már nem is említem, hogy ismét gyorsan akartam vacsorát készíteni. Hisz rövid a délután, már nagyon hamar sötétedik. Ma hosszabb sétára vittem kutyusunkat, meglátogattuk a varrónőmet, ugyanis a fogyókúra több ruhámat is viselhetetlenné degradálta. / ez most, nem panasz, hanem dicsekvés volt:) /
Ott aztán nagy meglepetés érte elkényeztetett jószágomat, ugyanis szembe találta magát egy harcias kis pincherrel, ami nem hazudtolta meg fajtáját, rögvest belecsípett kutyusunk oldalába, mondván: itt én vagyok az úr a házban. Meg kell, hogy jegyezzem a harcias törpincs kb harmada lehetett Jarjarkának. Utólag megállapítottam, hogy nem csak az én kutyusomat próbálta terrorizálni a "véreb", mert megdöbbenten láttam, hogy a háziak két borjúnyi méretű basset houndjait is pofátlan módon képeli fel.
Jarjarka szomorúan nézett rám, és csalódottan kérdezte:
-Hova hoztál engem? Itt inzultáltak!
E felháborító események után gyorsan hazakocogtunk vacsorát készíteni. Hogy a kutyust és lelkiismeretemet megnyugtassam Jarjarka kapott először vacsorát, én csak azután láttam neki a vacsora előállításának.
Gyorsan feldobtam főni 3 közepes krumplit. Apróra felkockáztam a vasárnapról maradt malacsültet. Éva anyánkra emlékezve szakítottam a fáról két mosolygós almát, és azt is összevágtam. A salátás tálban kikevertem egy kis doboz kefirt, 2 kanál tejfölt, 2 kanál majonézt és csipetnyi őrölt borsot. Beleöntöttem egy doboz morzsolt kukoricát, a közben megfőtt és felaprított főtt krumplit és az előkészített hozzávalókat. Ollóval vagdostam rá kevés fodros petrezselymet az ablakomból, és pár karika csípős kolbásszal díszítettem.
Csak sikerült erőt venni félelmemen, és készült egy jobb fotó a lódarázsról.
Kalkuláció: kukorica=135Ft,Kefir,tejföl, majonéz= 60Ft, alma=nekem ingyen, egyébként kb 15Ft, sülthús=maradék kb 30 Ft, egyén húsféle= 160Ft
Adagár: kb.200 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése