2010. október 23., szombat

Kinai oldalas

Keleties ízekre vágytam. A fiamékkal jártam Wang mester éttermében és nagyon megtetszett Kina csípős ízvilága. A húst bepácoltam.Reszeltem egy jó kanálnyi gyömbért és jól bemasszíroztam az oldalasba, majd alaposan megkentem Erős Pistával. A tálba öntöttem egy pohárnyi bort, és ugyanannyi szójaszószt.Belefektettem a húst, és dobtam utána pár gerezd összenyomott fokhagymát. Folpackkal lefedtem, és beraktam a hűtőbe pácolódni. Másnap akartam elkészíteni, de kedvenc Blanka nénim hozott vacsorát, így jó két napig pácolódott.
A wokban hevítettem fűszerolajat, majd mikor az olaj már füstölt, hirtelen megsütöttem a hús mindkét oldalát. Majd felöntöttem a páclével, sóztam, borsoztam és puhára sütöttem. Mikor a pácléből már csak kb. pár kanálnyi maradt, késznek nyilvánítottam. Kukoricás rizzsel tálaltam.
Blanka nénin és kolléganőmön is teszteltem - finomnak és kipróbálandónak nyilvánították.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése