2010. október 14., csütörtök

Karfiol tempura

Mint a blogomból látnivaló, nagyon szeretem a zöldségféléket. Így aztán nem meglepő, hogy más népek konyhaművészetéből is a zöldségételek elkészítése érdekel. Próbálkoztam már tempurával, de nem igazán nyerte el tetszésemet, valahogy nem lett az igazi a zöldségek bevonata, nem volt roppanós. Egyik nap a Paprika TV műsorát néztem - elvégre fogyózom - és ott Jamie egy korábbi sorozata ment.
A sztárszakács egyik trükkje nagyon megtetszett, így most kipróbáltam. Ő mondta, hogy a tésztát jeges vízzel kell kikeverni, és akkor a forró olajban roppanósra sül a zöldségek bevonata. Lekoppintottam az ötletet, és mindenkinek bátran merem ajánlani, nagyon ízletes, étvágygerjesztő lett a karfiol. Borssal, majonézzel fogyasztottam.
Ez volt a másnapi ebédem is - a mikróban való melegítés hatására a karfiolok ruhája megpuhult, - de ízletes volt.
Adagár: 70 Ft

Ede, a királypyton is vacsorázik - ő nem vegetariánus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése