2010. augusztus 15., vasárnap

Zöldséges-mustáros metélt

Virágzik a Mama citromfája
Tegnap a vőjelölt azt az óhaját nyilvánította ki lányom irányába, hogy mustáros apró pecsenyét enne. Miután én sok minden kívántam, csak húst nem, - és nagyon szép Sóos féle hosszú metéltet vettem a Metroban - kedvet kaptam, hogy kísérletezzek. Mondván, hogy jó alapanyagból nem lehet annyira rosszat főzni, hogy egyszer ne lehessen megenni - ha pedig mégis, akkor jól járnak kedvenc szomszédasszonyom tyúkjai:)
Apróra vágtam a vöröshagymát és kevés olajon kezdtem dinsztelni.A káposzta reszelőn lereszeltem egy sárgarépát, egy darabka zellert és azt is a serpenyőbe dobtam. Hozzáadtam pár dekányi miszlikbe aprított bacont, és gépsonkát - ennyi volt a hűtőben. Majd alaposan borsoztam és kevés sót dobtam hozzá. Mikor már majdnem késznek nyilvánítottam -kb 20 perc - hozzáadtam egy aprócska salátacukkini felét. Egy doboz joghurtba kevertem angol és normál mustárt és a párolt zöldségekre öntöttem. Ebbe a keverékbe szedtem a tésztát, amit nem nagyon csepegtettem le, hogy krémesebb legyen a szósz. Tálaláskor Mama citromfájáról szedett friss, miszlikbe vágott citromlevéllel bolondítottam. Remek ötlet volt. Különlegessé tette.
Nagyon finom ebéd lett - hoppon maradtak a tyúkok.
Lefotóztam az ételt, de nem igazán fotogén a téma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése