2010. június 17., csütörtök

Kávészünet - velem történt 4.


Ma ismét vigyorogtunk egy nagyot - Hála annak a magasságosnak - Épp egy hitel előterjesztést írtam, és a dolog érdemi részével gyorsan elkészültem. Viszont szövegesen is meg kell indokolni, hogy mi is az oka annak, hogy adjunk hitelt a delikvensnek, és ezen indoklásnak több szempontnak is meg kell felelnie. Nem elég, hogy tartalmilag korrekt a dolog, mennyiségi kritériumok is vannak.
Ma, mikor már az előterjesztés számszaki részén túlestem, nekifeküdtem a szöveges feladatnak, hisz eszembe ötlött főnököm legutóbbi telefonja.
- Csak nem gondolod, hogy vacak három mondattal kiszúrod a szememet?!!!!!!!!
Megelőzendő a hasonló reakciót, összeszedtem magam és még azt is beleírtam, hogy a kedves leendő adós síremlék csináltatásra költené a hitelt, de itt aztán csődöt mondott a nem csekély fantáziám. Néztük egymást a monitorral, és semmi olyan nem jutott eszembe, amit érdemlegesnek tartottam volna beleírni egy komoly előterjesztésbe. Meginterjúvoltam a kolleginát, hogy neki támadt-e valami ötlete.
- Írjad bele, hogy az adós párja is nagyon szerette a Mamát! - válaszolta kaján mosollyal.
- Hülye vagy! - közöltem egyszerűen
- Nem is tudhat a hitelről!
- Az jó, akkor írjad bele, hogy konspirációs okokból kifolyólag biztosan visszafizetik, mert különben kitör a családi botrány
Mondanom sem kell, hogy az előterjesztés további részét könnyeimet törölgetve és a hasamat fogva alkottam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése