2010. június 13., vasárnap

Csokis túrótorta

Lányom párjának a focicsapata megnyerte a bajnokságot, így a hétvégén ünnepeltek. Ezért a lányom úgy szervezte a programját, hogy velem töltse az egész hétvégét. Szombat este, hogy ne csak beszélgetéssel töltsük az időt, gyorsan sütöttünk egy tortát is. Igaz, én fogyókúrán vagyok, de azért a lányomék és a Mamáék ehetnek édességet.
2,5 tojásból, 2 kanál kókuszból, 1 kanál kakaó porból 5 kanál lisztből 3 kanál hideg vízzel, fél sütő porral piskótát sütöttünk. 3 kanál grizből 1,5 dl tejből 2 kanál repcemézből tejbedarát készítettem. Mikor majdnem kész volt kevertem bele 1 teáskanálnyi zselatint. Hagytam hűlni.
1/4 kg túrót, 2 kanál cukrot, a zselatinos grízt, kandírozott citromhájat, kis csomó apróra vágott
citromfüvet össze kevertem. Felét rákentem a félbevágott piskótára, megraktam Mamától hozott friss eperrel, majd jött a túró másik fele és a piskóta. Ez alatt a lányom egy nyuszifigurából kevés kakaóporral, vízzel, olajjal tortabevonót főzött, azzal öntöttük le tortánkat. Eperrel, citromfűvel díszítettük.Éjszaka csodálatosan megdermedt, és könnyen kivehető lett a formából.Jarjarka is szomorú, Ő is fogyózik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése