2010. április 1., csütörtök

Tejszínes-boros csirkemell pennetésztával

Gyors, könnyű, különleges, mártásos, tésztás. Ez volt a lányom igénye a vacsorával kapcsolatban. Igazán nem mondható, hogy megoldhatatlan a feladat, csak jól körül kell nézni a hűtőben. Találtam csirkemellet, pórét, tejszínt és az ablakban a "virágbölcsiben" hajtatás alatt lévő rozmaring ágat. Gondoltam, nem fog megsértődni, ha csenek róla pár levélkét. A "spájzban" leltem jóféle fehérbort - olaszrizling - amit épp főzéshez találtak ki, ugyanis a család az édesebbet szereti.
Hozzávalók:csirkemell, hagyma, póréhagyma,tejszín, só, bors, rozmaring, bio vegeta, fűszerolaj, bor, olasz fűszerkeverék
Kevés olajon megpároltam a kockára vágott hagymát, majd a pórét. Hozzáadtam a felkockázott csirkemellet és fehéredésig kevergettem. Sóztam,fűszereztem, majd felöntöttem kb. másfél deci fehérborral. Mikor a hús megpuhult, hozzáadtam 2 dl főzőtejszínt, a felaprított rozmaringot és összeforraltam. Penne tésztával tálaltam.
Itt a Tavasz!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése