2010. április 10., szombat

Rakott krumpli másképpen

Csak ismételni tudom magam, már megint nagyon gyorsan kellett ebédet készíteni. Hiába, a délelőtt nekem is csak 5 órából áll, és abba a Mama, a bevásárlás és a főzés csak szűkösen fér bele. Ilyenkor kell megfogadni a már bevált közmondást : "Segíts magadon, az Isten is megsegít!"
Hozzávalók: 6 tenyérnyi sertéslapocka, só, bors, liszt, 1 kg krumpli, tej, tejföl, tojás, provanszi fűszerkeverék.
A húst kissé kivertem, sóztam, borsoztam és befordítottam lisztbe, majd mindkét oldalát hirtelen átsütöttem.
A krumplit vékonyra karikáztam és leraktam a kivajazott tepsibe. Sóztam, borsoztam és kissé megszórtam provanszi fűszerkeverékkel. A tejet, tejfölt, tojást kikevertem kevés sóval, borssal, liszttel és nyakon borítottam vele a krumplit. Ráhelyeztem a kisütött húsokat, és fólia alatt fél órát sütöttem. A fólia levétele után 3 perc alatt megpirítottam a tetejét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése