2010. március 6., szombat

Szinesborsos szüzpecsenye

Csodálatos "veséskarajt" kaptam kedvenc Tescomban. Egyszerűen nem tudtam otthagyni a husit, olyan szépen mosolygott rám a pultból, és mindennek ellent tudok állni, csak a kísértésnek nem. A szép húsoknak meg pláne nem, pedig nem is vagyok kimondottan ragadozó. No, itthon szépen kicsontoztam a karajt, kifejtettem a szűzpecsenyét, és máris körvonalazódott a vacsora.
Gyorsan fűszerolajba pácoltam, durvára őrölt színes borsba forgattuk a két centis tallérokat, majd forró serpenyőben mindkét oldalát hirtelen megsütöttem, hogy omlós legyen. A változatosság gyönyörködtet elve alapján rántottam hozzá pár gombafejet, és roppanósra pirított főtt krumplival tálaltam.
Miután finom vacsorához finom bor is jár, megbontottam az egyik ügyfelemtől kapott ajándékot.
Csak dicsérni tudom Volk Gábor pincészetét. A 2008-as évjáratú "Majsitál"Cuvée száraz fehérbora , amely a pécsi borvidékről származik - tökéletes volt .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése