2010. március 16., kedd

Lusta asszony sonkás rakottasa

Hosszú hétvége után az első munkanap maga a pokol a bankban.Minden ügyfél azzal tölthette az ünnepet, hogy kitalálja mivel is boldogítson ma.És ez még nem volt elég! a főnököm is remek formában volt, az első szó után eldöntötte, hogy mit is akarok neki mondani, így aztán szépen elbeszéltünk egymás mellett. Ő bírta jobban idegekkel, én tíz órára már remegtem az idegességtől. Ezek után nemcsoda, hogy nem sok kedvem volt a konyhában tüsténkedni. Tehát kinyitottam a hűtőt, elővettem kreativításomat, és elképzeltem milyen ízkavalkád jön létre ha mindazt összeborítom, ami a kezem ügyébe került. Az elképzelés jónak ítéltetett, nekiláthattam a megvalósításnak. /Megbeszéltük a lányommal, ha nem ízlik, mehet Blanka szomszédasszony tyúkjainak - legfeljebb sorba állunk náluk tojásért/
Hozzávalók: Vaj a jénai kikenéséhez. 40 dkg száraz orsótészta, 20 dkg apróra vágott főtt füstölt tarja, feta sajt kockázva, fél marék olíva bogyó, részelt sajt- most épp gouda
Öntet:2 tojás, 3 dl tej, 1 joghurt, 1 tejföl, só, bors, olasz fűszerkeverék, apróra vágott vöröshagyma
A hozzávalókat a jénaiba borítottam, összekevertem. Az öntet hozzávalóit felvertem habverővel és az egészet a tésztára borítottam.Mennyiséget úgy alakítsuk, hogy egy centi magasan ellepje.
Közel 40 perc alatt megsült, felszívta az öntetet, majd megszórtam reszelt sajttal és 5 percre visszadugtam a sütőbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése