2010. február 10., szerda

Pangasius hal kaporral, chilis-fokhagymás öntettel

Ma szabin voltam, ami azt is jelenthette volna, hogy valami nagyon időigényes ételt készítek, de bevallom töredelmesen, hogy rém pocsékul éreztem magam, így csak délután négy körül éreztem ingerenciát a vacsoraalkotáshoz. Abban már tegnap megállapodtunk a lányommal, hogy halat eszünk, így az már dél óta a pulton olvadozott. Nagyon szeretjük mindketten a pangasius halat, akár mélyhűtött formájában is, bár meg kell, hogy említsem - frissen sokkal finomabb.
A serpenyőt felforrósítottam, kevés fűszerolajat öntöttem bele, megpirítottam benne egy fél chilit,majd beleraktam a haldarabokat.Hirtelen összekapattam mindkét oldalát, majd sóztam, borsoztam. Kevés citromlével meglocsoltam és a mélyhűtőmből egy kanálnyi összevágott kaporral megszórtam.
A citromlé helyett bort akartam eredetileg használni, de nem találtam itthon fehérbort, a vörös meg mint tudjuk- nem illik a halhoz. Szeltem bele még egy nagyobb gerezd fokhagymát és közel 10 perc alatt elkészült. Kiszedtem a halakat egy tányérra, és a serpenyőben visszamaradt léhez kevertem fél pohárnyi kefirt, amit kicsit kiforraltam, majd visszahelyeztem a szószba a halszeleteket. Rizzsel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése