2010. február 10., szerda

Kutyapipere

Azt hiszem egyáltalán nem titok, hogy Jarjarka gyerekként van kezelve a családban. Már előre parázok azon, hogy vajon mennyire fogja megviselni, ha lesz unokám, akkor majd osztoznia kell a figyelmemen. Egy normál esti pipere az alábbi koreográfia szerint zajlik nálunk. Először a lányom vonul el a fürdőszobába egy könyvvel a kezében. Az ajtót résnyire nyitva kell hagyni, mert Jarjarka természetesen ellenőrzi, hogy esetleg nem kell-e valami segítség a hölgynek. No meg azért, hogy ellophassa a leányzó levetett bugyiját, amit zsákmányként azonnal az ágy alá hurcol. Amikor a lányom már kellőképp kiázott, akkor következem én a sorban.Jarjarka természetesen követ a fürdőbe, és ha jó napja van, akkor az eltulajdonított fehérneműt is hozza magával és jólnevelten lerakja a szennyestartó elé.Az esetek nagy százalékában szívesen pancsol kutyusunk, de ha épp nincsen kedve, akkor abban a pillanatban, hogy kilépek a kádból, Jarjarka kislisszol a fürdő ajtaján. Nos olyankor, vagy hizelgünk, vagy parancsra kell hogy visszajöjjön. A vége az, hogy kicsit úszik a kádban, majd "hajat" mosunk, balzsamozunk. Mint a mellékelt képek mutatják a zuhanyozást nem nagyon szereti. Szemrehányó tekintetét látva az ember lelkiismeret furdalást érez. Fürdés után jön a hajszárítás, a fültisztítás, majd Jarjarka ezerrel siklik be a takaróm alá melegedni. Most, hogy írom ezeket a sorokat, összegömbölyödve alszik a lábaimnál.

6 megjegyzés:

  1. Az első képet látva én rettegnék a helyetekben, hogy mikor bosszulja meg ezt a bánásmódot.:P

    VálaszTörlés
  2. Húúúúú,ez a fenevad tekintet:-))Ezt az érzést csak az ismerheti,akinek már volt lakásban tartott kutyája,mármint azt az érzést,hogy a gyerekünk.Nekem volt mindkettőben részem,Kaukázusi juhász,na mondjuk nálunk ő is gyerek volt,de az igazán gyerek az a spánielünk volt.

    VálaszTörlés
  3. Soha nem gondoltam volna, hogy egy szőrmók így levesz a lábamról.De megnyugtat, hogy nem csak engem.....:)

    VálaszTörlés
  4. Nálunk ez úgy alakult,hogy a férjemnek van 2 lánya,nekem 1,közös gyerekünk nem lett,így nálunk az állatkák a közös gyerekek már 28 éve.Most van egy örökbefogadott pulikeverékünk és három talált cicánk.De meg kell vallanom,hogy azért a nagy és sírig tartó szerelem a 3 éves unokám Lili.

    VálaszTörlés
  5. Megértelek, én is várom már az unokákat:)Édesanyámról látom, hogy az a leglángolóbb szerelem:)

    VálaszTörlés
  6. Gondolhatod én is mennyit vártam,32 éves múlt a leánykám,mire anyuka lett.Bizts,hogy egy lélek már arra vár,hogy hozzátok szülessen le.A lányom nagyon hisz ebben.

    VálaszTörlés