2010. január 23., szombat

Virslis kifli

Egy gyors könnyű vacsora, igaz nem épp a fogyó kúra jegyében. De ha már főzünk, akkor élvezettel egye a család.
Hozzávalók 6 db-hoz : fél élesztő, egy púpos csésze liszt, 1 dl víz, só, őrölt kömény.
Töltelék:3 virsli, fél fej hagyma, chili krém, 2 kanál hámozott paradicsom , bors, 2 féle sajt
A virsliket kevés fűszerolajon megpirítottam, a töltelék hozzávalóit összekevertem, a tésztát kör alakúra nyújtottam majd 6 fele vágtam.
A körcikkeket megkentem a töltelékkel, a szélesebb oldalára helyeztem a fél virslit és feltekertem. A kifliket felvert tojással megkentem és előmelegített sütőben 20 perc alatt készre sütöttem. Aperitifnek Dr.Mézes diópálinkát fogyasztottunk, hogy meg ne feküdje a gyomrunk. Vacsoránkat mangós, narancsos gyümölcstea koronázta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése