2010. január 3., vasárnap

Töltött karaj

Karácsony előtt főnökeink rendeztek nekünk egy kis évbúcsúztatót. A beszámoló majd készül róla, de még nem jött meg az ihlet. Azon a vacsorán ettem lila hagymával és csülökkel töltött combot. Érdekesnek, tovább fejlesztendőnek ítéltetett - ugyanis a pincérek a maradékot becsomagolták, így a lányom is kóstolhatta.
Hozzávalók: hosszú karaj, főtt füstölt tarja, lila hagyma, sajt, gomba, só, bors, majoránna, bio vegeta
mustár, panírozáshoz, liszt, tojás, morzsa
A húst úgy vágtam fel fél centiméteres szeletekre, hogy nem vágtam el teljesen, így kiteríthető lett. Kicsit megütögettem, hogy könnyebb legyen tölteni. Sóztam, borsoztam, majd megkentem mustárral.
A tarját, hagymát, sajtot, gombát összedaráltam és fűszereztem.
A kiterített húsokat megkentem a krémmel, fogpiszkálóval összetűztem és paníroztam. Forró olajban kisütöttem.
Hasáb burgonyát, rántott gombát tálaltam mellé.Öntörvényű ibolya. A kép 2010.január 2.-án készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése