2010. január 18., hétfő

Palacsinta torta - sós

Valami érdekesre vágytam, így aztán alkotói vénám vettem elő. Miután egész héten éttermi kaját ettem a továbbképzés miatt, így valami könnyű, franciás ízvilágra vágytam. A hűtőben lapult egy csomó gépsonka és sajt - kissé elszámítottuk magunkat a család étvágyát tekintve - így született meg ez a fogás, ami kimagasló sikert aratott.
Hozzávalók: 18 db sós palacsinta, 30 dkg gépsonka, 20 dkg reszelt sajt -vegyes a töltelékhez, 5 dkg a tetejére, 1 tojás, tejföl, joghurt, tej, tejszín,só, bors, póréhagyma
Öntet: kapros salátaöntet, mustár, fokhagyma, joghurt, tejföl, tejszín, só, bors, tojás, 1 kanál liszt.
Az apróra vágott sonkát, reszelt sajtot, pórét 3 kanál tejföllel összekeverjük, borsozzuk. A palacsintákat megtöltjük és háromszög alakúra hajtogatva a kivajazott tortaformába rakjuk. Meglocsoltam az öntettel, majd folytattam, amíg tartott a hozzávalóból. a Torta tetejét letakartam egy kiterített palacsintával. Ráöntöttem a maradék szószt és forró sütőben átsütöttem- ez közel húsz perc. Mielőtt asztalra tettem megszórtam sajttal, amit ráolvasztottam.
Nagyon finom volt, ezt máskor is elkészítem. Viszont tálalás előtt legközelebb megszórom pirított bacon kockával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése