2010. január 21., csütörtök

Kínai kel saláta

Ma a lábszár középig érő hóban alig vártam, hogy hazaérjek, így aztán mikor könnyű testmozgás kapcsán elhánytam a havat a ház előtt, valamint az udvaron, már nem igazán volt kedvem a főzőcskéhez. A holnapi ebédünket megoldotta a mélyhűtő, ahol még találtam két darab bepanírozott sajtot, valamint burgonya krokettet.- az Isten áldja a mirelit kitalálóját! -
Viszont vacsoránk még nem volt. Lányom átment babybe, ő tejbedarát készített magának. Én viszont úgy voltam vele, hogy ebből már kinőttem, és hála az égnek, fogaim jók, így még nem nőttem bele. Nagyon szép kínai kel, sárgarépa és póré ücsörgött a hűtőben, így már is megoldódott a vacsora kérdése.
A zöldségeket feldaraboltam.Meglocsoltam kevés olíva olajjal. Reszeltem rá sajtot, és kevertem hozzá egy fokhagymával, sóval, borssal ízesített öntetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése