2009. december 30., szerda

Kisalföld Volán ismét


Hááááát, mint legutóbb, ismételten nem szuperlatívuszokban tudok nyilatkozni a társaságról. Ma, december 30 ugye munkanap. No, a társaság - gondolom takarékossági okokból úgy döntött, hogy az a szerencsétlen hülye, aki nem tudja elintézni magának, hogy a két ünnep között otthon meresztgesse a fenekét, az szívjon, méghozzá nem is kicsit.
Ugye a főnökeim úgy gondolták, hogy munkaidő, az munkaidő akár van ügyfél, akár nincs. Így a mai munkaidő délután ötig tartott. Mentségükre szolgáljon az utolsó ügyfél négy óra ötvenkor húzta ki a lábát a fiókból.
Ha akkor lelépek, akkor potom két órával hamarabb érek haza. Így viszont szép kényelmesen elbattyogtam a buszhoz. Közel tíz percnyi várakozás után kezdtem gyanakodni, hogy a szívatás esete áll fenn, mert keveselltem a végállomáson a várakozó buszok számát. Találtam is a menetrendre felragasztva egy 10x5 centis cetedlit, amelyen közölték velem, hogy szombati a menetrend, ami számomra azt jentette, hogy másfél órát várakozhattam a járatra.
Jólneveltségem tiltja, hogy leírjam, amit a Kisalföld Volán személyszállítási vezetőjéről, és egyáltalán az eljárásról gondoltam- amivel, mint később kiderült nem voltam egyedül. Ezúton kívánom a cég vezetőinek, hogy a következő évben egyszer, csak egyetlen egyszer próbáljanak felférni reggel arra a járatra amivel dolgozni járok, és hogy teljesebb legyen a napjuk egyszer kivételesen ne a szolgálati audijukkal menjenek haza, hanem annak a busznak a lépcsőjén amivel a többi dolgozó ember.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése