2009. november 15., vasárnap

Serpenyős tarja

Ma a lányomat vártam haza, így gondoltam valami különlegesebbet főzök. Haza is ért, de lázasan, így a főzőcske, ápolásba fordult. Gyorsan variáltam elképzelésemen, húst készítettem, de olyat, ami gyorsan elkészül és sokat mosogatni sem kell. Miután a tarját tegnap beáztattam fokhagymás, sós tejbe az alapanyag adott volt. A húst lecsepegtettem, köményes lisztbe fordítottam és mindkét oldalát hirtelen megsütöttem. A krumplit vékony karikákra szeltem és kivajazott lábasba raktam. Sóztam, borsoztam. A húsokat a krumpli tetejére fektettem, provanszi főszerkeveréket daráltam rá, befedtem karikára vágott hagymával, paradicsommal.
Ráöntöttem a fokhagymás tejet és megszórtam vajdarabokkal. Alufóliával fedve fél órát sült a sütőben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése