2009. november 26., csütörtök

Müzli - ahogy én szeretem

Bizonyára sokan csodálkoznak, hogy a müzlit az édességek közé sorolom. De miután nem vagyok édesszájú, ha vacsora után megkívánok valami édeset, általában keverek magamnak egy tál müzlit. Igen, keverek. Nem szeretem a drága, ízesített előre összeállított dolgokat, főleg mióta láttam a sprektumon, hogy mennyi hozzáadott cukrot, zsírt és még a jó isten tudja, hogy mit tartalmaz. Tehát ha elkap az édességvágy az alábbiakat keverem. 4 púpos kanál natúr joghurt, 1 kanál zabpehely, rozspehely, búza pehely. Szárított gyümölcs - amit találok itthon.Mazsola, banánchips, aszalt szilva, barack, cseresznye, áfonya - mikor mi van itthon. Egy kanál kókuszreszelék - imádom a kókuszt. Valami friss gyümölcs - most éppen kivi és egy kanál méz.
Egészséges és finom édesség, ami még a kilóimnak sem árt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése