2009. november 26., csütörtök

Lapocka sonkával,brokkolival

<<span class=Lányom valami sült húst kívánt a tegnapi kínai vacsora után. Viszont töredelmesen bevallom, nem igazán volt kedvem sokáig a konyhában sürgölődni, így ismételten elővettem a kreatív elmém. Miután maradt a vasárnapi ebédből egy darab brokkoli, szomszéd asszonyom úgy döntött, hogy meg kell, hogy mutassa óriási sárgarépáit, maradt pár szelet füstölt tarjám, és hát a mélyhűtőben is lapult előre adagolt lapocka- az alapanyagok már meg is határozták a vacsoránkat, csak a megfelelő sorrendbe kellett rendezni őket.
A tepsit kizsíroztam, a hússzeleteket - félig fagyottan - besóztam, borsoztam. Leraktam a tepsibe, majd megszórtam kakukkfűvel. Mindegyik szeletre kentem egy kanálnyi 20 %-os tejfölt.Ráraktam a brokkoli rózsákat és a füstölt tarja csíkokat. Meglocsoltam kevés húslevessel- épp volt készen-, majd fólia alatt készre sütöttem.
A körethez megpirítottam a rizst, hozzáadtam a felkockázott sárgarépát, a brokkoli zöld szárát. Sóztam, borsoztam, és mivel a brokkoli káposztaféle - tettem bele kevés római köményt. Felöntöttem húslevessel.
Tálaláskor megszórtam füstölt sajttal.Egy kis egészséges desszert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése