2009. november 15., vasárnap

A hét vicce


Mért rúgtam ki a titkárnőmet....
Két hete, a 45.-ik születésnapomon történt a dolog. Reggel, amikor felébredtem, nagy várakozással mentem az ebédlőbe, gondolván hogy a feleségem nagy örömmel, tárt karokkal fogad majd, és mondja, hogy " boldog születésnapot, kedves férjem", és valami szép ajándékot fog átadni. Viszont szinte még azt sem mondta, hogy "jó reggelt". Semmit sem említett abból, hogy születésnapom van.
No, gondoltam magamban: ezt a nőt érdemeltem...?!
No majd a gyerekek, ők biztosan fognak emlékezni. Jöttek reggelizni a gyerekek, de ők sem szóltak egy szót sem. Elindultam,és eléggé elkeseredve, bosszankodva értem az irodába. Amint beléptem a titkárnőm boldogan így szólt hozzám:
- Szép jó reggelt igazgató úr, boldog születésnapot kívánok.
Végre kezdtem jobban érezni magam, dolgoztam egész ebédidőig, mikor a titkárnőm belépett, és így szólt:
- Tudja kedves igazgató úr, a mai nap olyan szép és ma van a születésnapja is, hát ebédelhetnénk együtt, csak mi ketten!
Szenzációs, - gondoltam- ez a legjobb dolog, amit ma hallottam. Egy szép étterembe mentünk,rezelvált asztal várt bennünket, nagyon jól telt az idő ittunk pár Martinit is. Miközben mentünk vissza az irodába, a titkárnőm így szólt hozzám:
- Ma olyan szépen töltöttük el a napot, sokat beszélgettünk, semmi értelme visszamenni az irodába, inkább gyerünk fel az én lakásomra.Mit szól ehhez?
Nem sokat gondolkodtam.
- Jó, menjünk fel,és még iszunk pár drinket erre a napra.
Iszogattunk, rágyújtottam egy cigarettára, mikor megszólalt a titkárnőm:
-Ha nem volna kellemetlen, egy pillanatra egyedül hagynám, szeretnék valami könnyebbet felvenni.
Természetesen - mondtam - menjen nyugodtan, majd várom! Úgy tíz perc múlva nyílott az ajtó és a titkárnőm megjelent egy óriási tortával a kezében. Követte a feleségem és a két gyermekem. Mind énekelték:"Boldog születésnapot"!
Én meg ott ültem a fotelben, és nem volt rajtam SEMMI!!!!!! CSAK A KÉT ZOKNIM!!!!!!!!!!!........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése